-
08 mai 2026
-
0 comments
Onsdag 20. mai er skolegruppa invitert til brannstasjonen i Sandefjord. Der får vi hilse på Bjørnis, inspisere stasjonen og lære litt om brannforebygging sammen med barn fra andre barnehager. Vi gleder oss!
Bildet er lånt fra Sandefjord brann og redning.
Share Social