-
15 mai 2026
-
0 comments
Vel møtt til å delta i årets barnetog i Kodal 17. mai! Skolen og barnehagene deltar, under hver sin fane. Oppmøte for toget blir ved Kodal skole, kl 8.30. Flagget heises kl 8.45, og så går toget mot kirken kl 9. Ved kirken blir det tale og kransnedleggelse ved minnesmerket over de falne under 2. verdenskrig. Offisielt program Andebu, Kodal og Høyjord 17. mai 2026
Share Social